O Όμιλος Φίλων Απόλλωνα Πόντου καλεί τους φίλους και τα μέλη του, να διασκεδάσουν και να τιμήσουν τη μνήμη των 353.000 θυμάτων της Ποντιακής Γενοκτονίας, μ' ενα μουχαμπέτι, στο καφέ «Εύξεινον» στην Παπάφη, στις 18 Μαϊου.
e-kalamaria.gr
καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια
στα μεγάλα θέματα αναφέρθηκε η κα Καλπίδου
Πρωτεργάτης και εμπνευστής ο Σεβασμιώτατος
τιμητική διάκριση
Θεσσαλονίκη
σε ηλικία 54 ετών
Οι βελγικές αρχές εξέδωσαν ένταλμα σύλληψης