Δύο μήνες πέρασαν περίπου από την ώρα που τα πρώτα λεωφορεία των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης έφτασαν στο αμαξοστάσιο του οργανισμού στη Μενεμένη προκειμένου να αναλάβουν τα εξυπηρετήσουν το συγκοινωνιακό έργο σε 25 γραμμές κυρίως της δυτικής Θεσσαλονίκης.
Ακολούθησαν και άλλα οχήματα με τον αριθμό τους να φτάνουν τα 70 ωστόσο όλα παραμένουν εντός του αμαξοστασίου καθώς εκκρεμεί η τελική έγκριση της σύμβασης μεταξύ ΚΤΕΛ και ΟΣΕΘ από το Ελεγκτικό Συνέδριο. Στα λεωφορεία έχουν γίνει οι απαραίτητες τροποποιήσεις και μένει να τοποθετηθούν τα ακυρωτικά μηχανήματα από τον ΟΑΣΘ. Μέχρι στιγμής έχει τοποθετηθεί μόνο ένα. Πρόκειται για τα γνωστά μπλε ακυρωτικά που δεν δίνουν ρέστα και βγαίνουν από παροπλισμένα λεωφορεία του ΟΑΣΘ.
Ο Πρόεδρος των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Στέφανος Τσόλης σε δηλώσεις του στο Ράδιο Θεσσαλονίκη επέρριψε ευθύνες σε συνδικαλιστές εργαζόμενους του ΟΑΣΘ για τις προσπάθειες που κάνουν για να μπλοκάρουν τη διαδικασία.
«Την προηγούμενη εβδομάδα το Υπουργείο υπέβαλλε τα συμπληρωματικά στοιχεία που ζήτησε το ελεγκτικό. Είχαν μια αμφιβολία αν ο ΟΑΣΘ ήταν υπό κατάρρευση ή όχι. Αυτό ξεκίνησε από το υπόμνημα που είχε υποβάλλει ο κ. Χρυσόγονος με τον κ. Κουκιάδη για τους εργαζόμενους του ΟΑΣΘ ότι δεν είναι όπως τα λέει ο ΟΣΕΘ ότι είναι και τόσο άσχημα στον ΟΑΣΘ» τόνισε ο κ. Τσόλης
«Οι εκπρόσωποι (των εργαζομένων του ΟΑΣΘ) προσπαθούν με κάθε τρόπο να το μπλοκάρουν. Είχα συζητήσεις και τους είπα ότι περίμενα να είστε αρωγοί και ευχαριστημένοι που σε 3- 4 μήνες θα δίναμε λύση σε αυτό το πρόβλημα», είπε χαρακτηριστικά.
thessnews