Θύμα ξυλοδαρμού έπεσαν διασώστες του ΕΚΑΒ στη Θεσσαλονίκη!

26/5/2018 23:12     κατά την διάρκεια ανάνηψης
Θύματα ξυλοδαρμού για άλλη μία φορά έπεσαν διασώστες του ΕΚΑΒ στο κέντρο της Θεσσαλονίκης όταν κλήθηκαν να προσφέρουν την βοήθεια του σε περιστατικό αυτοχειρίας (απαγχονισμός) από συγγενή του θύματος. 

Κατά την διάρκεια που οι διασώστες προσπαθούσαν να επαναφέρουν στην ζωή τον αυτόχειρα ο θύτης τους επιτέθηκε πισώπλατα και τους κατάφερε χτυπήματα στο κεφάλι στην αυχενική μοίρα.

Κατά την παραλαβή του περιστατικού ο δράστης επιτέθηκε για δεύτερη φορά στο πλήρωμα χτυπώντας τους αυτή την φορά στο πρόσωπο παρουσία μάλιστα και αστυνομικής δύναμης που κλήθηκε και βρίσκονταν στο σημείο.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι και οι δύο διασώστες δεν αντέδρασαν στις επιθέσεις του εξοργισμένου συγγενούς  και έκαναν με αυτοθυσία την δουλειά τους παρ ότι χρειάστηκε να μεταφερθούν και οι ίδιοι στον νοσοκομείο για τους παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες. 

Η γιατρός του ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης κυρία Χαριτίδου Στέλλα σχολιάζοντας το γεγονός στο facebook έγραψε: 

Σήμερα δεν είναι καλή μέρα για το ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης. Ούτε χθες. Συγκεκριμένα χθες ήταν μια μαύρη μέρα για εμας.

Και αν κανείς με θεωρήσει υπερβολική, ΑΝ έχει φαντασία, ας κάνει εικόνα τους Διασώστες του ΕΚΑΒ, που κάνουν συμπιέσεις πάνω από θύμα ανακοπής, μετά από απόπειρα αυτοκτονίας, να δέχονται γροθιές από παριστάμενο συγγενή και ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΑΜΑΤΑΝΕ την αναζωογόνηση !!!!!

Να έχουν υποστεί ξυλοδαρμό, απειλές τύπου "θα σας σφάξω όλους" και ύβρεις και να συνεχίζουν την δουλειά τους, στα όρια της αυτοθυσίας.
Οχι, αρνούμαι να δεχτώ την αυτοθυσία...Μετά την βάρδια μας ή την εφημερία μας, πρέπει να γυρνάμε ακέραιοι στα σπίτια μας&τις οικογένειες μας, όχι να συρόμαστε στο ΑΤ για μηνύσεις ξυλοδαρμού ή στα ΤΕΠ για εξέταση από Ιατροδικαστή και γιατρό εφημερίας. Θεωρώ αδιανόητο, τραγικό και απαράδεκτο να γρονθοκοπούνται άνθρωποι που παλεύουν να σώσουν κάποιον άλλον....

Είμαι εξοργισμένη, απογοητευμένη και νιώθω αηδία. Ναι! Αυτά ακριβώς τα συναισθήματα έχω. Και ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΙΟΛΟΓΙΑ του τύπου : "ο άλλος πάνω στον πόνο του, θόλωσε".

ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΠΟΥ ΣΕ ΒΟΗΘΑΝΕ ΔΕΝ ΤΑ ΔΑΓΚΩΝΕΙΣ, κανόνας ηθικής...
Για τους συνεργάτες μου, έχω μόνο να εκφράσω την λύπη μου και την συμπαράσταση μου...
Δεν ειναι μόνοι τους σε αυτό. Η υπηρεσία θα κάνει σίγουρα αυτό που πρεπει. Το ΕΚΑΒ είναι οικογένεια. Και όταν χτυπάνε έναν από εμάς, έχουμε φάει ξύλο ΟΛΟΙ...


 ekabsfika.blogspot

Επόμενο Προηγούμενο
 
Καλαμαριά: Νέο γήπεδο ποδοσφαίρου θα αποκτήσει το 4 δημοτικό σχολείο (βιντεο)

Καλαμαριά: Νέο γήπεδο ποδοσφαίρου θα αποκτήσει το 4 δημοτικό σχολείο (βιντεο)

17:34 23/6/2026

σύγχρονο και ασφαλές

Η Καλαμαριά αποχαιρέτησε τον Παπα-Γιάννη - Πλήθος κόσμου στο τελευταίο αντίο

Η Καλαμαριά αποχαιρέτησε τον Παπα-Γιάννη - Πλήθος κόσμου στο τελευταίο αντίο

15:45 23/6/2026

Μέσα σε κλίμα οδύνης...

Καλαμαριά: 150 κάδοι πλένονται και απολυμαίνονται καθημερινά (φωτο)

Καλαμαριά: 150 κάδοι πλένονται και απολυμαίνονται καθημερινά (φωτο)

14:53 23/6/2026

Ο Δήμος Καλαμαριάς συνεχίζει μεθοδικά..

Καλαμαριά: Πανηγυρίζει το παρεκκλήσι του Αγίου Παύλου - Σε προσκύνημα λείψανα των Αποστόλων Πέτρου και Παύλου

Καλαμαριά: Πανηγυρίζει το παρεκκλήσι του Αγίου Παύλου - Σε προσκύνημα λείψανα των Αποστόλων Πέτρου και Παύλου

13:57 23/6/2026

δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα

Ανάσα σε χιλιάδες οφειλέτες με νομοθετική ρύθμιση για τον νόμο Κατσέλη

Ανάσα σε χιλιάδες οφειλέτες με νομοθετική ρύθμιση για τον νόμο Κατσέλη

13:20 23/6/2026

Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας

Καλαμαριά: Δήμος, πολίτες και φορείς παίρνουν πινέλα και μπογιές - Σβήνουμε μουτζούρες εν όψει μετρό!

Καλαμαριά: Δήμος, πολίτες και φορείς παίρνουν πινέλα και μπογιές - Σβήνουμε μουτζούρες εν όψει μετρό!

13:10 23/6/2026

Το Μετρό έρχεται. Η Καλαμαριά ετοιμάζεται!

Καλαμαριά: Αποπνικτική ατμόσφαιρα - Τοξικός ο καπνός από τη φωτιά στα Τσαΐρια

Καλαμαριά: Αποπνικτική ατμόσφαιρα - Τοξικός ο καπνός από τη φωτιά στα Τσαΐρια

12:14 23/6/2026

Οριοθετήθηκε η πυρκαγιά

Κλασικά Έπιπλα