Στη 12η κατασκευαστική της χρονιά βρίσκεται πλέον η Aristotle Racing Team, η ομάδα του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), που αυτό τον καιρό ολοκληρώνει τις δοκιμές του νέου της "πλήρως λειτουργικού μονοθέσιου". Το νέο αγωνιστικό τύπου Formula όχημα των φοιτητών από το μεγαλύτερο Πανεπιστήμιο της Ελλάδας έχει την ονομασία ART18 και έχει εξελιχθεί από τους 18 προπτυχιακούς φοιτητές, που αποτελούν τη νέα γενιά των αγωνιζομένων.
"Φέτος η χρονιά ήταν κατασκευαστική καθώς ο στόχος της ομάδας ήταν να σχεδιάσει και να κατασκευάσει ένα πλήρως λειτουργικό μονοθέσιο έτσι ώστε να πάρουμε μέρος στους διαγωνισμούς Formula Student του φετινού καλοκαιριού με όπλο τη δύναμη, το κουράγιο, το πάθος και τις γνώσεις των παιδιών", εξήγησε μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων "Πρακτορείο 104,9 FM" η υπεύθυνη επικοινωνίας και marketing της νέα ομάδας, Χριστίνα Πολίτη.
Σύμφωνα με την κ. Πολίτη, ήδη η νέα ομάδα έχει πετύχει έναν μεγάλο της στόχο, το να συμμετέχει σε τρεις διεθνείς αγώνες στην Ευρώπη όπου είναι και οι καλύτεροι διαγωνισμοί σε παγκόσμιο επίπεδο.
"Η ομάδα αυτή η στιγμή δουλεύει πυρετωδώς για να ολοκληρώσει την κατασκευή του νέου μονοθέσιου της ομάδας, του ART18" τόνισε η κ. Πολίτη, επισημαίνοντας ταυτόχρονα πως οι δοκιμές είναι σε εξέλιξη σε ειδική πίστα στη Θεσσαλονίκη για μακρό διάστημα, ώστε να διαπιστωθεί και να πιστοποιηθεί η βέλτιστη λειτουργία του νέου μοντέλου πριν από τους απαιτητικούς αγώνες που αρχίζουν σε λίγες ημέρες.
"Είμαστε έτοιμοι για την αναχώρησή μας για τον πρώτο διαγωνισμό που ξεκινά την Τετάρτη 11 Ιουλίου", ανάφερε, η κ. Πολίτη, τονίζοντας πως ο αγώνας στο Riccardo Paletti Circuit είναι και η πρώτη δοκιμασία μετά από τη σκληρή δουλειά δύο ετών των Ελλήνων φοιτητών.
Ο διαγωνισμός Formula Student είναι ένας διεθνής διαγωνισμός που ξεχωρίζει και για το υψηλό νούμερο των πανεπιστημίων που έχουν δηλώσει, αριθμός που ξεπερνά τα 600 κορυφαία εκπαιδευτικά ιδρύματα, τμήμα των οποίων μόνο περνά από τη διαδικασία των πρώτων εξετάσεων στις αρχές ενός έτους, αλλά και για τη σημασία που δίνεται στην ομαδικότητα και τη συνεργασία.
"Υπάρχει ένας αριθμός πόντων που πρέπει να πετύχει η ομάδα, στο σύνολο τους χίλιοι, ενώ το μεγαλύτερο μέρος έρχεται μεν από τα τέσσερα δυναμικά αγωνίσματα, δεν περιορίζεται όμως σε αυτά", εξηγεί η νεαρή φοιτήτρια και περιγράφει πώς σημαντικό ποσοστό των πόντων προέρχεται από άλλες δοκιμασίες.
"Πέρα από τα δυναμικά αγωνίσματα υπάρχουν και τα στατικά μέσα, από τα οποία πρέπει να αποδείξουμε πόσο καλά είναι σχεδιασμένο το μονοθέσιο, πόσο καλή κοστολόγηση έχουμε κάνει, ενώ επίσης παρουσιάζουμε και ένα επιχειρηματικό πλάνο με το οποίο βάζουμε σε μια εικονική μαζική παραγωγή το αυτοκίνητο και το παρουσιάζουμε μπροστά στους κριτές", τονίζει η κ.Πολίτη.
Στη φετινή ομάδα συμμετέχουν φοιτητές από πληθώρα σχολών του ΑΠΘ, ενώ η ελληνική ομάδα πέτυχε τον στόχο της και θα συμμετέχει μετά από επιλογή που έγινε σε τρεις αγώνες μέσα στο καλοκαίρι.
"Ξεκινάμε τον διαγωνισμό μας από αυτό της Ιταλίας, το 'Formula Student Italy', αμέσως μετά θα συνεχίσουμε με τον διαγωνισμό Formula Student, που γίνεται στην Ουγγαρία, ενώ στη συνέχεια επιστρέφουμε στην Ελλάδα και τον Αύγουστο θα βρισκόμαστε για οκτώ ημέρες στον διαγωνισμό 'Formula Student Germany', τον γνωστό και ως διαγωνισμό FSG, έναν διαγωνισμό που είναι ο πιο σημαντικός και ο πιο δύσκολος καθώς εκεί κάθε ομάδα διαγωνίζεται με όλες τις γερμανικές ομάδες που πίσω τους έχουν την τεράστια αυτοκινητοβιομηχανία της Γερμανίας", καταλήγει η νεαρή επιστήμονας του ΑΠΘ.
Ο αγώνας FSG 2018, αυτός της Γερμανίας, πέρα από το κορυφαίο παγκοσμίως επίπεδο στον τεχνικό τομέα, πραγματοποιείται και σε μια διάσημη πίστα, την πίστα του Hockenheim. Η επιστροφή της ελληνικής ομάδας αναμένεται μετά την τριάδα των αγωνιστικών διαδικασιών, μετά τις 18 Αυγούστου.