Δεν πρόκειται να κάνουμε καμία ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ

8/10/2018 14:16    υφυπουργός Υποδομών
«Προφανώς και δεν πρόκειται να κάνουμε καμία ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ, εμείς ήμασταν που τον κρατικοποιήσαμε» δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Μαυραγάνης, στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο FM 104,9» σχετικά με τις αντιδράσεις των εργαζομένων του Οργανισμού σε διάταξη που προβλέπει τη δυνατότητα εκχώρησης μέρους του συγκοινωνιακού έργου στο ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.

«Λέμε ότι το εξωαστικό συγκοινωνιακό έργο καλό θα ήταν να το κάνει το ΚΤΕΛ, όπως εν πολλοίς το έκανε. Αν δεν δέχεται το ΚΤΕΛ -που θα δεχθεί- να υπεισέλθουν άλλα ΚΤΕΛ ή οι δήμοι που θα θέλουν να κάνουν το μεταφορικό έργο» εξήγησε ο κ.Μαυραγάνης και για τις απεργίες των εργαζομένων σχολίασε: «Δεν υπήρχε καν ούτε υποψία μίας διαφοράς. Αυτό γεννήθηκε ως μία ιδέα σε κάποιους από τους εργαζομένους, οι οποίοι διατηρούν κάποια συνδικαλιστικά οφίκια ακόμα, έχοντας την άποψη ότι έτσι ενδεχομένως να πιέσουν την κυβέρνηση να μην προχωρήσει στην εκκαθάριση του αμαρτωλού ΟΑΣΘ. Όμως, ο αμαρτωλός ΟΑΣΘ θα εκκαθαριστεί, θα περάσει στον ΟΣΕΘ και την ΑΣΥΘ».

«Οι θέσεις των εργαζομένων», διαβεβαίωσε ο υφυπουργός, «είναι εξασφαλισμένες πλήρως, εμείς τις εξασφαλίσαμε τις θέσεις αυτές». «Προχωρά η διαδικασία εκκαθάρισης του ΟΑΣΘ, επειδή όμως προχωρά με κάποια βήματα, τα οποία έχουν ως εμπόδια μερικές δικαστικές κινήσεις που κάνουν οι παλιοί μέτοχοι, για να διασώσουν ό,τι μπορούν από τις δικές τους βλέψεις του παρελθόντος, γι' αυτόν τον λόγο προβλέψαμε στη διάταξη ότι μπορεί από τώρα ο ΟΑΣΘ να μεταβιβάζει προς την ΑΣΥΘ ορισμένα κομμάτια από το έργο, το οποίο κάνει ο ΟΑΣΘ. Θυμίζω ότι τόσο η ΑΣΥΘ που γεννιέται όσο και ο ΟΣΕΘ που επίσης γεννιέται είναι κρατικοί φορείς, δια νόμου. Άρα λοιπόν αυτό το οποίο θα γίνει εν τέλει με την ολοκλήρωση της εκκαθάρισης του ΟΑΣΘ, αρχίζει να γίνεται τώρα τμηματικά, δηλαδή να μεταφέρονται κομμάτια του ΟΑΣΘ προς την ΑΣΥΘ και τον ΟΣΕΘ, διά της τροπολογίας που ψηφίσαμε ήδη», διευκρίνισε.

«Λέμε όμως επίσης -και εκεί πιάστηκαν για να κάνουν τον μεγάλο αγώνα κάποιοι - ότι μπορούν πράγματι στον ΟΑΣΘ, στην ΑΣΥΘ στον ΟΣΕΘ, σε όλους τους κρατικούς φορείς που ιδρύσαμε να συνεργάζονται με τα ΚΤΕΛ για τις εξωαστικές περιοχές. Όλος ο νομός Θεσσαλονίκης , για να διαχειριστεί πλήρως το μεταφορικό του έργο θα πρέπει να μη γίνονται αλληλοεπικαλύψεις των δρομολογίων, δηλαδή να μην πηγαίνει το ίδιο λεωφορείο σε περιοχή που έχει πάει ήδη το προηγούμενο λεωφορείο και [...] λέμε ότι θα πρέπει οι εξωαστικές περιοχές, το εξωαστικό πεδίο να διαχειρίζεται με διαφορετικό τρόπο από το αστικό πεδίο και όλα αυτά να συντίθενται με επάλληλες γραμμές, δηλαδή το ένα με ανταπόκριση του άλλου λεωφορείου», πρόσθεσε.

Ερωτηθείς σχετικά με την εφαρμογή κοινού ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε ΟΑΣΑ και ΟΑΣΘ διευκρίνισε: «Είμαστε στη διαβούλευση και θέλουμε οπωσδήποτε να συνδέσουμε τις δύο μεγάλες πόλεις της Ελλάδας μεταξύ τους, για να μπορέσει ουσιαστικά να υπάρχει η ίδια διαχείριση του μεταφορικού έργου και εξυπηρέτηση των συνανθρώπων και από τη μία πόλη και από την άλλη χωρίς αλλαγή εισιτηρίου, γιατί το ηλεκτρονικό εισιτήριο είναι έτσι δομημένο, ώστε να είναι συμβατό με όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς».

Σχετικά με τη στελέχωση των οργανισμών αστικών συγκοινωνιών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη σημείωσε: «Και ο ΟΑΣΑ και ο ΟΑΣΘ -εν τω μέλλοντι ΑΣΥΘ και ΟΣΕΘ- έχουν κενές οργανικές θέσεις. Η αναμόρφωση του οργανογράμματος της ΑΣΥΘ και του ΟΣΕΘ θα μας δώσει και τις τελικές κενές θέσεις που έχουμε Θεσσαλονίκη. Στην Αθήνα τις γνωρίζουμε, έχουμε ξεκινήσει τη διαδικασία που χρειαζόμαστε για την έγκριση από το υπουργείο Ανασυγκρότησης των προσλήψεων».

*Τη συνέντευξη πήρε ο Κώστας Παπαδάκης



Επόμενο Προηγούμενο
 

Social Media - Thessaloniki
Κορωνοϊός- οι γιατροί απαντούν: Ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες υπέρβαροι και παχύσαρκοι;

Κορωνοϊός- οι γιατροί απαντούν: Ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες υπέρβαροι και παχύσαρκοι;

17:08 7/9/2020

ερώτημα που απασχολεί εκατομμύρια πολίτες

10/10 αδύνατο: Θα βρεις τον σωστό στίχο 10 τραγουδιών που κανείς δεν ακούει τι πραγματικά λένε;

10/10 αδύνατο: Θα βρεις τον σωστό στίχο 10 τραγουδιών που κανείς δεν ακούει τι πραγματικά λένε;

17:06 7/9/2020

δεν ειναι εύκολο

Έζησε ελεύθερος και ασυμβίβαστος: Το χτύπημα που έκανε συντρίμμια την ψυχή του Γιώργου Μαρίνου

Έζησε ελεύθερος και ασυμβίβαστος: Το χτύπημα που έκανε συντρίμμια την ψυχή του Γιώργου Μαρίνου

17:05 7/9/2020

Η μοναξιά του ασυμβίβαστου

Big Brother: Ώρα Μικρούτσικου μετά τη ντροπή με τον Κρητικό…

Big Brother: Ώρα Μικρούτσικου μετά τη ντροπή με τον Κρητικό…

14:20 7/9/2020

Τα επόμενα βήματα.

Μέχρι 7/10 πας: Σου δίνουμε μια φωτό από το πάρτυ, θα βρεις σε ποια σειρά είναι;

Μέχρι 7/10 πας: Σου δίνουμε μια φωτό από το πάρτυ, θα βρεις σε ποια σειρά είναι;

21:06 6/9/2020

Οι χαρακτήρες των ελληνικών σειρών συχνά συμμετείχαν σε επεισόδια με πάρτυ, τα οποία δεν κατέληγαν πάντα όπως ακριβώς εκείνοι τα είχαν σχεδιάσει

4 + 1 σημεία που δε θα φανταζόσουν ποτέ ότι οι άνδρες παρατηρούν σε μια γυναίκα

4 + 1 σημεία που δε θα φανταζόσουν ποτέ ότι οι άνδρες παρατηρούν σε μια γυναίκα

16:29 6/9/2020

Τελικά αποδεικνύονται λάτρεις της λεπτομέρειας...

Κι όμως έπαιξε: Το ακατάλληλo πλάνο της αγρότισσας του «Big Brother» βγήκε κανονικά στον αέρα

Κι όμως έπαιξε: Το ακατάλληλo πλάνο της αγρότισσας του «Big Brother» βγήκε κανονικά στον αέρα

14:50 6/9/2020

Το έδειξαν, όμως...

 Air Condition: Εσύ ξέρεις ποιος είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος κάθε φορά που πατάς το «on» του κλιματιστικού;

Air Condition: Εσύ ξέρεις ποιος είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος κάθε φορά που πατάς το «on» του κλιματιστικού;

14:18 6/9/2020

Ελάχιστοι μπορούν να φανταστούν τη ζωή τους χωρίς κλιματιστικό

Θεσσαλονίκη: Εξαφάνιση 13χρονου - Μπορείς να βοηθήσεις;

Θεσσαλονίκη: Εξαφάνιση 13χρονου - Μπορείς να βοηθήσεις;

12:00 6/9/2020

από την Σταυρούπολη

Κεντρική Μακεδονία: 6 νεκροί και 48 τραυματίες τον Αύγουστο σε τροχαία!

Κεντρική Μακεδονία: 6 νεκροί και 48 τραυματίες τον Αύγουστο σε τροχαία!

14:29 5/9/2020

Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση

Κλασικά Έπιπλα