Δεν πρόκειται να κάνουμε καμία ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ

8/10/2018 14:16    υφυπουργός Υποδομών
«Προφανώς και δεν πρόκειται να κάνουμε καμία ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ, εμείς ήμασταν που τον κρατικοποιήσαμε» δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Μαυραγάνης, στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο FM 104,9» σχετικά με τις αντιδράσεις των εργαζομένων του Οργανισμού σε διάταξη που προβλέπει τη δυνατότητα εκχώρησης μέρους του συγκοινωνιακού έργου στο ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.

«Λέμε ότι το εξωαστικό συγκοινωνιακό έργο καλό θα ήταν να το κάνει το ΚΤΕΛ, όπως εν πολλοίς το έκανε. Αν δεν δέχεται το ΚΤΕΛ -που θα δεχθεί- να υπεισέλθουν άλλα ΚΤΕΛ ή οι δήμοι που θα θέλουν να κάνουν το μεταφορικό έργο» εξήγησε ο κ.Μαυραγάνης και για τις απεργίες των εργαζομένων σχολίασε: «Δεν υπήρχε καν ούτε υποψία μίας διαφοράς. Αυτό γεννήθηκε ως μία ιδέα σε κάποιους από τους εργαζομένους, οι οποίοι διατηρούν κάποια συνδικαλιστικά οφίκια ακόμα, έχοντας την άποψη ότι έτσι ενδεχομένως να πιέσουν την κυβέρνηση να μην προχωρήσει στην εκκαθάριση του αμαρτωλού ΟΑΣΘ. Όμως, ο αμαρτωλός ΟΑΣΘ θα εκκαθαριστεί, θα περάσει στον ΟΣΕΘ και την ΑΣΥΘ».

«Οι θέσεις των εργαζομένων», διαβεβαίωσε ο υφυπουργός, «είναι εξασφαλισμένες πλήρως, εμείς τις εξασφαλίσαμε τις θέσεις αυτές». «Προχωρά η διαδικασία εκκαθάρισης του ΟΑΣΘ, επειδή όμως προχωρά με κάποια βήματα, τα οποία έχουν ως εμπόδια μερικές δικαστικές κινήσεις που κάνουν οι παλιοί μέτοχοι, για να διασώσουν ό,τι μπορούν από τις δικές τους βλέψεις του παρελθόντος, γι' αυτόν τον λόγο προβλέψαμε στη διάταξη ότι μπορεί από τώρα ο ΟΑΣΘ να μεταβιβάζει προς την ΑΣΥΘ ορισμένα κομμάτια από το έργο, το οποίο κάνει ο ΟΑΣΘ. Θυμίζω ότι τόσο η ΑΣΥΘ που γεννιέται όσο και ο ΟΣΕΘ που επίσης γεννιέται είναι κρατικοί φορείς, δια νόμου. Άρα λοιπόν αυτό το οποίο θα γίνει εν τέλει με την ολοκλήρωση της εκκαθάρισης του ΟΑΣΘ, αρχίζει να γίνεται τώρα τμηματικά, δηλαδή να μεταφέρονται κομμάτια του ΟΑΣΘ προς την ΑΣΥΘ και τον ΟΣΕΘ, διά της τροπολογίας που ψηφίσαμε ήδη», διευκρίνισε.

«Λέμε όμως επίσης -και εκεί πιάστηκαν για να κάνουν τον μεγάλο αγώνα κάποιοι - ότι μπορούν πράγματι στον ΟΑΣΘ, στην ΑΣΥΘ στον ΟΣΕΘ, σε όλους τους κρατικούς φορείς που ιδρύσαμε να συνεργάζονται με τα ΚΤΕΛ για τις εξωαστικές περιοχές. Όλος ο νομός Θεσσαλονίκης , για να διαχειριστεί πλήρως το μεταφορικό του έργο θα πρέπει να μη γίνονται αλληλοεπικαλύψεις των δρομολογίων, δηλαδή να μην πηγαίνει το ίδιο λεωφορείο σε περιοχή που έχει πάει ήδη το προηγούμενο λεωφορείο και [...] λέμε ότι θα πρέπει οι εξωαστικές περιοχές, το εξωαστικό πεδίο να διαχειρίζεται με διαφορετικό τρόπο από το αστικό πεδίο και όλα αυτά να συντίθενται με επάλληλες γραμμές, δηλαδή το ένα με ανταπόκριση του άλλου λεωφορείου», πρόσθεσε.

Ερωτηθείς σχετικά με την εφαρμογή κοινού ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε ΟΑΣΑ και ΟΑΣΘ διευκρίνισε: «Είμαστε στη διαβούλευση και θέλουμε οπωσδήποτε να συνδέσουμε τις δύο μεγάλες πόλεις της Ελλάδας μεταξύ τους, για να μπορέσει ουσιαστικά να υπάρχει η ίδια διαχείριση του μεταφορικού έργου και εξυπηρέτηση των συνανθρώπων και από τη μία πόλη και από την άλλη χωρίς αλλαγή εισιτηρίου, γιατί το ηλεκτρονικό εισιτήριο είναι έτσι δομημένο, ώστε να είναι συμβατό με όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς».

Σχετικά με τη στελέχωση των οργανισμών αστικών συγκοινωνιών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη σημείωσε: «Και ο ΟΑΣΑ και ο ΟΑΣΘ -εν τω μέλλοντι ΑΣΥΘ και ΟΣΕΘ- έχουν κενές οργανικές θέσεις. Η αναμόρφωση του οργανογράμματος της ΑΣΥΘ και του ΟΣΕΘ θα μας δώσει και τις τελικές κενές θέσεις που έχουμε Θεσσαλονίκη. Στην Αθήνα τις γνωρίζουμε, έχουμε ξεκινήσει τη διαδικασία που χρειαζόμαστε για την έγκριση από το υπουργείο Ανασυγκρότησης των προσλήψεων».

*Τη συνέντευξη πήρε ο Κώστας Παπαδάκης



Επόμενο Προηγούμενο
 

Social Media - Thessaloniki
Θεσσαλονίκη: Πρόστιμα και κατασχέσεις στην Λαϊκή αγορά της Βούλγαρη

Θεσσαλονίκη: Πρόστιμα και κατασχέσεις στην Λαϊκή αγορά της Βούλγαρη

11:54 28/6/2020

φωτο

Κορονοϊός: 23 νέα κρούσματα το προηγούμενο 24ωρο

Κορονοϊός: 23 νέα κρούσματα το προηγούμενο 24ωρο

11:43 28/6/2020

ΕΟΔΥ

10/10 ποτέ: Θα θυμηθείς σε ποια σειρά είδαμε 10 χαρακτήρες που ελάχιστοι θυμούνται;

10/10 ποτέ: Θα θυμηθείς σε ποια σειρά είδαμε 10 χαρακτήρες που ελάχιστοι θυμούνται;

11:39 28/6/2020

πιστεύεις ότι μπορείς;

Κορωνοϊός: Το υποψήφιο εμβόλιο που μπήκε στην τελική φάση δοκιμών, γεννά αισιοδοξία

Κορωνοϊός: Το υποψήφιο εμβόλιο που μπήκε στην τελική φάση δοκιμών, γεννά αισιοδοξία

11:37 28/6/2020

Το όπλο των επιστημόνων

Απ’ την κορυφή στα τάρταρα: Το νησί που έχει τη μεγαλύτερη πτώση τζίρου στην Ελλάδα λόγω κορωνοϊού

Απ’ την κορυφή στα τάρταρα: Το νησί που έχει τη μεγαλύτερη πτώση τζίρου στην Ελλάδα λόγω κορωνοϊού

11:36 28/6/2020

Υπάρχει και η άλλη όψη του νομίσματος

«Συμβαίνει 1 φορά στις 100.000»: Η σπάνια νόσος που συνέτριψε το ταλέντο του «επόμενου Γκάλη»

«Συμβαίνει 1 φορά στις 100.000»: Η σπάνια νόσος που συνέτριψε το ταλέντο του «επόμενου Γκάλη»

11:33 28/6/2020

έπαιζε «μπροστά» από τον Διαμαντίδη

Δείχνουν τα δόντια τους! Εντυπωσιακές φωτογραφίες από αγώνες των Ενόπλων Δυνάμεων

Δείχνουν τα δόντια τους! Εντυπωσιακές φωτογραφίες από αγώνες των Ενόπλων Δυνάμεων

13:41 27/6/2020

ειδικές δυνάμεις

Συντάξεις: Νομοσχέδιο - σκούπα σε προσωρινές και εφάπαξ

Συντάξεις: Νομοσχέδιο - σκούπα σε προσωρινές και εφάπαξ

12:55 27/6/2020

υπουργείο Εργασίας

Ορκίστηκε ξανά διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος ο Στουρνάρας

Ορκίστηκε ξανά διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος ο Στουρνάρας

12:48 27/6/2020

εικόνες

Οι χώρες για τις οποίες ανοίγει τα σύνορά της η ΕΕ – Εκτός οι ΗΠΑ

Οι χώρες για τις οποίες ανοίγει τα σύνορά της η ΕΕ – Εκτός οι ΗΠΑ

12:33 27/6/2020

Ανοίγουν τα σύνορα για 15 τρίτα κράτη

Κλασικά Έπιπλα