Οι πρόδρομες εργασίες για την επέκταση του μετρό στα δυτικά θα δημοπρατηθούν εντός του έτους, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό.
Τέλος του 2020 θα τεθεί σε λειτουργία το σύνολο της βασικής γραμμής του μετρό Θεσσαλονίκης, ενώ το καλοκαίρι του 2019 θα ξεκινήσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ, Γιάννης Μυλόπουλος, μιλώντας στην ΕΡΤ3.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό ΑΕ, η βασική γραμμή σήμερα έχει ένα ποσοστό ολοκλήρωσης της τάξης του 67%, ενώ οι συνολικά 18 σταθμοί (13 στη βασική γραμμή και 5 στη γραμμή της Καλαμαριάς) κατασκευαστικά έχουν ολοκληρωθεί κατά 95%.
«Είμαστε πια σε μία φάση όπου μπορούμε πια να επανασχεδιάσουμε το έργο όχι πια τόσο συντηρητικά», τόνισε χαρακτηριστικά.
Σύμφωνα με τον κ. Μυλόπουλο, τριπλασιάστηκαν οι επενδύσεις σε έργα μετρό από το 2016 έως σήμερα με τις επενδύσεις στο μετρό της Θεσσαλονίκης να ανέρχονται σε 242 εκατ.ευρώ.
Ακόμη ο κ. Μυλόπουλος τόνισε ότι η γραμμή της Αγίας Σοφίας θα είναι «με σιγουριά» έτοιμη εντός του 2021, όπως και η γραμμή της Καλαμαριάς.
«Τέλος του 2020 η Θεσσαλονίκη θα έχει μετρό, θα έχει έναν νέο συγκοινωνιακό χάρτη. Οι συγκοινωνίες θα επανασχεδιαστούν, με βασικό κορμό το μετρό».
Σε ό,τι αφορά την επέκταση προς τα δυτικά, ο κ. Μυλόπουλος διευρίνισε ότι θα είναι μία κυκλική γραμμή και θα δίνει τη δυνατότητα σε κάποιον από τα δυτικά να συνδεθεί με το κέντρο και την ανατολική Θεσσαλονίκη.
Οι πρόδρομες εργασίες για την επέκταση του μετρό στα δυτικά θα δημοπρατηθούν εντός του έτους, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό.
Κατά τον κ.Μυλόπουλο, η μελέτη ανάπτυξης Μετρό που θα πραγματοποιηθεί θα αποδείξει ότι και η Τούμπα αλλά και άλλες περιοχές χρειάζονται μετρό, όπως και τη χρησιμότητα άλλων μέσων όπως πχ του τραμ.
voria