ΟΑΣΘ: Έρχονται 350 νέα λεωφορεία

28/1/2019 20:22    Προχωρά ο διαγωνισμός
Προχωρά το πλάνο υλοποίησης για την προμήθεια και συντήρηση 750 αστικών λεωφορείων για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών ανατέθηκε σε Τεχνικό Σύμβουλο η προετοιμασία των Τευχών Δημοπράτησης και λοιπών στοιχείων της αίτησης χρηματοδότησης από το ΕΣΠΑ. Ανάδοχος είναι ο Αρμένης Δημήτριος με ποσό 22.816 ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 18.400 ευρώ).

Το έργο θα συγχρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ 2014-2020. Μεγάλος στόχος είναι η διασφάλιση της χρηματοδότησης, της υλοποίησης και της ολοκλήρωσης του έργου της ανανέωσης στόλου αστικών λεωφορείων της Αττικής και της Θεσσαλονίκης με νέα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας εντός της τρέχουσας προγραμματικής περιόδου. Στη χρηματοδότηση θα συμμετάσχει και η ΕΤΕπ.

Όπως γίνεται αντιληπτό από την απόφαση η αίτηση χρηματοδότησης θα γίνει προς το τέλος της φετινής χρονιάς μιας και η διάρκεια της σύμβασης του Τεχνικού Συμβούλου ορίστηκε σε 9 μήνες. Εφόσον δοθεί το πράσινο φως και εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση, ο διαγωνισμός θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2020.

ΜΕΤΑ ΑΠΟ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΝΕΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη έχουν να προμηθευτούν αστικά λεωφορεία από το 2004, δηλαδή 15 και πλέον χρόνια και ο στόλος τους χαρακτηρίζεται γηρασμένος και σε πολλές περιπτώσεις ρυπογόνος.

Επιπλέον τα νέα λεωφορεία θα είναι ηλεκτροκίνητα, φυσικού αερίου και πετρελαιοκίνητα Euro VΙ (τύπου φυσαρμόνικα-δηλαδή με μεγάλο μήκος καμπίνας) και πρακτικά θα βελτιώσουν σημαντικά στην δραστική μείωση των αέριων ρύπων στις δύο πόλεις από τις αστικές συγκοινωνίες. Φορέας Υλοποίησης του έργου θα είναι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Από τα 750 λεωφορεία, 400 προορίζονται για την Αθήνα τα οποία θα είναι: 170 ηλεκτρικά, 180 φυσικού αερίου, 50 πετρελαίου και 350 για τη Θεσσαλονίκη: 150 ηλεκτρικά, 150 φυσικού αερίου, 50 πετρελαίου.

Το κόστος του θα ανέρχεται σε περίπου 220εκατ.ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ) και θα περιλαμβάνει εκτός από την προμήθεια και την συντήρηση τους για διάστημα 15 ετών προκειμένου η γενική τους κατάσταση να παραμείνει σε υψηλό επίπεδο. Τα νέα λεωφορεία θα πρέπει να έχουν υποχρεωτικά ενσωματώσει τις νέες υπηρεσίες τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου.


Νίκος Καραγιάννης


ypodomes
Επόμενο Προηγούμενο
 

Social Media - Thessaloniki
Δες τι συμβαίνει όταν δεν καθαρίζουμε συχνά την καφετιέρα

Δες τι συμβαίνει όταν δεν καθαρίζουμε συχνά την καφετιέρα

09:21 2/6/2020

κάθε ποτε πρέπει να την καθαρίζουμε

Ο καιρός σήμερα στη Θεσσαλονίκη

Ο καιρός σήμερα στη Θεσσαλονίκη

09:18 2/6/2020

πρόγνωση

Ελ Σαλβαδόρ: Είκοσι νεκροί από το πέρασμα της τροπικής καταιγίδας

Ελ Σαλβαδόρ: Είκοσι νεκροί από το πέρασμα της τροπικής καταιγίδας

23:59 1/6/2020

Αμάντα

Θεσσαλονίκη: Εξαφανίστηκε 33χρονος - Μπορείς να βοηθήσεις;

Θεσσαλονίκη: Εξαφανίστηκε 33χρονος - Μπορείς να βοηθήσεις;

23:47 1/6/2020

από την περιοχή των Αμπελοκήπων

Καλαμαριά: Την Πέμπτη η κηδεία του Δημήτρη Ντέλου – Τελευταίο αντίο

Καλαμαριά: Την Πέμπτη η κηδεία του Δημήτρη Ντέλου – Τελευταίο αντίο

23:37 1/6/2020

του γνωστού tattoo artist

Ελληνικό φορητό σύστημα ανιχνεύει τον κορονοϊό σε τρία λεπτά

Ελληνικό φορητό σύστημα ανιχνεύει τον κορονοϊό σε τρία λεπτά

22:44 1/6/2020

Εργαστήριο Κυτταρικής Τεχνολογίας

Ξυλοκόπησε τη μητέρα του γιατί δεν του έδωσε χρήματα να πάει για καφέ

Ξυλοκόπησε τη μητέρα του γιατί δεν του έδωσε χρήματα να πάει για καφέ

22:41 1/6/2020

Βόλος

Τι είναι μια κρίση πανικού και πώς την διαχειριζόμαστε

Τι είναι μια κρίση πανικού και πώς την διαχειριζόμαστε

22:40 1/6/2020

Τα συμπτώματα

Super League: Τι θα συμβεί εάν παίκτης βρεθεί θετικός στον κορονοϊό

Super League: Τι θα συμβεί εάν παίκτης βρεθεί θετικός στον κορονοϊό

22:36 1/6/2020

αρχίζει ξανά σε λίγες μέρες

Με έξοδα του ελληνικού κράτους θα μένουν στην Ελλάδα όσοι τουρίστες βρίσκονται θετικοί στον κορoνοϊό

Με έξοδα του ελληνικού κράτους θα μένουν στην Ελλάδα όσοι τουρίστες βρίσκονται θετικοί στον κορoνοϊό

22:10 1/6/2020

τι ανακοίνωσε ο Πέτσας

Κλασικά Έπιπλα