Ανακοίνωση του Δήμου Καλαμαριάς
Το Μετρό φτάνει στην Καλαμαριά και μία νέα διαδρομή ανοίγεται για την πόλη μας.
Όμως η επόμενη στάση δεν είναι μόνο ένας σταθμός. Είναι η πόλη όλων μας. Είναι οι γειτονιές μας. Είναι οι δρόμοι που περπατάμε καθημερινά. Είναι το παραλιακό μας μέτωπο, το μπαλκόνι της Καλαμαριάς στη θάλασσα.
Γι’ αυτό ξεκινάμε από την Ν. Πλαστήρα.
Καλούμε μικρούς και μεγάλους, πολίτες, συλλόγους, φορείς και εθελοντικές ομάδες να πάρουμε πινέλα και μπογιές και να ενώσουμε δυνάμεις σε μια συμβολική δράση καθαρισμού των μουτζούρων και των συνθημάτων, δίνοντας ξανά χρώμα και φροντίδα σε έναν από τους πιο όμορφους δημόσιους χώρους της πόλης μας.
Γιατί οι μεγάλες αλλαγές δεν έρχονται μόνο με τα μεγάλα έργα. Έρχονται όταν οι άνθρωποι μιας πόλης αποφασίζουν να γίνουν μέρος τους.
Ας κάνουμε μαζί το πρώτο βήμα.
Ας υποδεχτούμε το Μετρό με μια Καλαμαριά πιο καθαρή, πιο φωτεινή και πιο όμορφη.
Η επόμενη στάση είναι η συμμετοχή.
Η επόμενη στάση είναι η φροντίδα.
Η επόμενη στάση είναι μια Καλαμαριά που μας αξίζει.
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 25/6 ΣΤΙΣ 19.00 ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΟΔΩΝ Ν.ΠΛΑΣΤΗΡΑ & ΜΙΑΟΥΛΗ