Πρωτοπορεί στην ηλεκτροκίνηση η Θεσσαλονίκη

30/5/2018 07:25    Πρωτάθλημα ακριβείας με καθαρά οχήματα
Άλλη μία σημαντική διάκριση για το ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ, αποτελεί η κατάκτηση της 3ης θέσης στο 11ο «Πρωτάθλημα ακριβείας με καθαρά οχήματα» που συμπεριλαμβάνεται στο πρόγραμμα των αγώνων της FIA και  φέτος διεξήχθη για πρώτη φορά στην Θεσσαλονίκη (26-27 Μαΐου).  Το ΙΜΕΤ συμμετείχε στη διοργάνωση με ένα υβριδικό και δύο ηλεκτρικά οχήματα, κερδίζοντας με το ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, την τρίτη θέση, έχοντας σαν πλήρωμά του τον Συγκοινωνιολόγο-Μηχανικό του ΙΜΕΤ Σάκη Τσιούτρα και συνοδηγό τον Μηχανολόγο-Μηχανικό Γιάννη Συμεωνίδη.   

Σύμφωνα με το typosthes, στο πρωτάθλημα συμμετείχαν συνολικά 16 ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα τα οποία εντυπωσίασαν τους παρευρισκόμενους. Την πρώτη θέση στα ηλεκτρικά οχήματα κατέκτησε το πλήρωμα με οδηγό τον Θωμά Παπαπάσχο και συνοδηγό τον Γιάννη Χαρπίδη, ενώ τη δεύτερη θέση με απόσταση αναπνοής από τους πρώτους, το ιταλικό πλήρωμα ε οδηγό τον Fuzzy Walter Kofler και συνοδηγό τον Franco Gaioni.      

Οι περισσότερες  συμμετοχές ήταν  από την Ελλάδα, μία από Ιταλία και δύο από την Βουλγαρία. Τα οχήματα κινούνταν επί δύο ημέρες σε διαφορετικές διαδρομές (μία για τα ηλεκτροκίνητα και μία για τα υβριδικά) στην ευρύτερη περιοχή του νομού Θεσσαλονίκης και της ορεινής Χαλκιδικής οι οποίες είχαν συνολική απόσταση 250χλμ

Η εκκίνηση του αγώνα δόθηκε από τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολο Τζιτζικώστα ο οποίος ως ένθερμος υποστηρικτής της ηλεκτροκίνησης σήκωνε την καρό σημαία εκκίνησης.

Για την ηλεκτροκίνηση έκανε λόγο ο διευθυντής του ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ Δρ. Ευάγγελος Μπεκιάρης, ο οποίος μεταξύ άλλων τόνισε ότι η ηλεκτροκίνηση είναι σημαντικά οικονομικότερη σε σχέση με τα συμβατικά καύσιμα (5-10 φορές), ενώ περιβαλλοντικά είναι πολύ πιο φιλική. Το ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ προωθεί  την έρευνα για τη βελτίωση των καθαρών οχημάτων και επικροτεί κάθε μέτρο και ενέργεια προώθησής τους.

Το 11ο Hi-Tech EKO Mobility Rally διοργανώθηκε  από το Ελληνικό Ινστιτούτο Ηλεκτροκίνητων Οχημάτων – ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο., υπό την Αιγίδα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και την υποστήριξη του Δήμου Θεσσαλονίκης και του Ινστιτούτου Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων Μεταφορών (ΙΜΕΤ) του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ).



Επόμενο Προηγούμενο