250 οδηγούς αναμένεται να προσλάβει ο ΟΑΣΘ

12/10/2018 19:22    ΑΣΕΠ
Σύμφωνα με πληροφορίες του left.gr, στο τελευταίο διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού συζητήθηκε το συγκεκριμένο θέμα και αποφασίστηκε να δρομολογηθούν οι τυπικές διαδικασίες για την προκήρυξη, μέσω ΑΣΕΠ, 250 θέσεων εργασίας οδηγών προκειμένου να καλυφθούν οι επιχειρησιακές ανάγκες του ΟΑΣΘ.

Όπως προσθέτουν οι ίδιες πηγές, είναι χαρακτηριστικό ότι σήμερα για πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια υπάρχει τόσο μεγάλη διαθεσιμότητα «μάχιμων» λεωφορείων χωρίς ωστόσο να υπάρχει ο απαιτούμενος αριθμός οδηγών προκειμένου να τεθεί σε κυκλοφορία το σύνολο του διαθέσιμου στόλου.

Όταν ανέλαβε η νέα διοίκηση, τον Αύγουστο του 2017, παρέλαβε μόλις 245 λεωφορεία ικανά να τεθούν σε κυκλοφορία και σήμερα αυτός ο αριθμός έχει σχεδόν διπλασιαστεί. Μετά από συστηματικές και συντονισμένες προσπάθειες με την αγορά ανταλλακτικών, τη συνεργασία με την ΕΛΒΟ και την προληπτική συντήρηση που ξεκίνησε να γίνεται, ο αριθμός των λεωφορείων που ανατάχθηκαν έχουν φτάσει τα 470. 

Ωστόσο λόγω της έλλειψης οδηγών τα λεωφορεία που κυκλοφορούν καθημερινά στους δρόμους της Θεσσαλονίκης κυμαίνονται από 420 έως 440.

Αξίζει να σημειωθεί, πάντα σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, ότι από τις προηγούμενες διοικήσεις δεν είχε ληφθεί καμία μέριμνα ώστε να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα καθώς εκτός από την «κατάρρευση» της επιχειρησιακής ικανότητας του στόλου των οχημάτων ο Οργανισμός έχει σημαντικές ελλείψεις σε κρίσιμες ειδικότητες, κυρίως οδηγών, αλλά και εξειδικευμένου τεχνικού προσωπικού στα αμαξοστάσια.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της διοίκησης του ΟΑΣΘ αλλά και των στελεχών του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών σε περίπτωση που προχωρήσουν άμεσα οι διαδικασίες για την προκήρυξη του διαγωνισμού για τις προσλήψεις, τους πρώτους μήνες του 2019 θα έχει ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός και οι νέοι οδηγοί θα μπορούν να τεθούν στη διάθεση του Οργανισμού. 

Επίσης όπως έχει ανακοινωθεί από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών το επόμενο διάστημα αναμένεται να ξεκινήσουν και οι διαδικασίες για την προκήρυξη διαγωνισμού που αφορά στην προμήθεια 300 νέων λεωφορείων για τις αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη.  

Σύμφωνα με πληροφορίες στο τελευταίο διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού συζητήθηκε το συγκεκριμένο θέμα και αποφασίστηκε να δρομολογηθούν οι τυπικές διαδικασίες για την προκήρυξη, μέσω ΑΣΕΠ, 250 θέσεων εργασίας οδηγών προκειμένου να καλυφθούν οι επιχειρησιακές ανάγκες του ΟΑΣΘ.

Είναι χαρακτηριστικό ότι σήμερα για πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια υπάρχει τόσο μεγάλη διαθεσιμότητα «μάχιμων» λεωφορείων χωρίς ωστόσο να υπάρχει ο απαιτούμενος αριθμός οδηγών προκειμένου να τεθεί σε κυκλοφορία το σύνολο του διαθέσιμου στόλου.

Όταν ανέλαβε η νέα διοίκηση, τον Αύγουστο του 2017, παρέλαβε μόλις 245 λεωφορεία ικανά να τεθούν σε κυκλοφορία και σήμερα αυτός ο αριθμός έχει σχεδόν διπλασιαστεί. Μετά από συστηματικές και συντονισμένες προσπάθειες με την αγορά ανταλλακτικών, τη συνεργασία με την ΕΛΒΟ και την προληπτική συντήρηση που ξεκίνησε να γίνεται, ο αριθμός των λεωφορείων που ανατάχθηκαν έχουν φτάσει τα 470. 

Ωστόσο λόγω της έλλειψης οδηγών τα λεωφορεία που κυκλοφορούν καθημερινά στους δρόμους της Θεσσαλονίκης κυμαίνονται από 420 έως 440.

Αξίζει να σημειωθεί ότι από τις προηγούμενες διοικήσεις δεν είχε ληφθεί καμία μέριμνα ώστε να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα καθώς εκτός από την «κατάρρευση» της επιχειρησιακής ικανότητας του στόλου των οχημάτων ο Οργανισμός έχει σημαντικές ελλείψεις σε κρίσιμες ειδικότητες, κυρίως οδηγών, αλλά και εξειδικευμένου τεχνικού προσωπικού στα αμαξοστάσια.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της διοίκησης του ΟΑΣΘ αλλά και των στελεχών του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών σε περίπτωση που προχωρήσουν άμεσα οι διαδικασίες για την προκήρυξη του διαγωνισμού για τις προσλήψεις, τους πρώτους μήνες του 2019 θα έχει ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός και οι νέοι οδηγοί θα μπορούν να τεθούν στη διάθεση του Οργανισμού. 

Επίσης όπως έχει ανακοινωθεί από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών το επόμενο διάστημα αναμένεται να ξεκινήσουν και οι διαδικασίες για την προκήρυξη διαγωνισμού που αφορά στην προμήθεια 300 νέων λεωφορείων για τις αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη.  



Επόμενο Προηγούμενο
 

Social Media - Thessaloniki
Ταυτοποιήθηκε ο δολοφόνος ηλικιωμένης 18 χρόνια μετά!

Ταυτοποιήθηκε ο δολοφόνος ηλικιωμένης 18 χρόνια μετά!

23:26 4/7/2020

Βόλος

Yπόθεση ψευτογιατρού: «Ο

Yπόθεση ψευτογιατρού: «Ο "Νίκος Κόντος" έμπαινε παράνομα στο Άγιο Όρος»

23:24 4/7/2020

Σκληρή ανακοίνωση από τη Μονή Εσφιγμένου

«Ανοίγει» το κύκλωμα της παιδεραστίας – Τι είπε στην κατάθεσή της η 10χρονη (βιντεο)

«Ανοίγει» το κύκλωμα της παιδεραστίας – Τι είπε στην κατάθεσή της η 10χρονη (βιντεο)

23:18 4/7/2020

νέες αποκαλύψεις

Αποκάλυψη Μακρόν σε Μέρκελ: Φτάσαμε ένα βήμα πριν ανοίξουμε πυρ με Τούρκους

Αποκάλυψη Μακρόν σε Μέρκελ: Φτάσαμε ένα βήμα πριν ανοίξουμε πυρ με Τούρκους

23:14 4/7/2020

video

Νέες προκλήσεις Ακάρ: «Η Ελλάδα παραβιάζει ξεκάθαρα την Συνθήκη της Λωζάνης»

Νέες προκλήσεις Ακάρ: «Η Ελλάδα παραβιάζει ξεκάθαρα την Συνθήκη της Λωζάνης»

23:08 4/7/2020

Ο Τούρκος υπουργός Άμυνας

Ολλανδία: Τέλος στην αναγραφή φύλου στις ταυτότητες - Το στοιχείο κρίνεται «άχρηστο»

Ολλανδία: Τέλος στην αναγραφή φύλου στις ταυτότητες - Το στοιχείο κρίνεται «άχρηστο»

23:05 4/7/2020

επιστολή προς το κοινοβούλιο

Κορονοϊός: 25 νέα κρούσματα - Που εντοπίστηκαν

Κορονοϊός: 25 νέα κρούσματα - Που εντοπίστηκαν

22:57 4/7/2020

ΕΟΔΥ

Χαλκιδική: Κυκλοφοριακό κομφούζιο - Εντοπίστηκε ύποπτος μηχανισμός

Χαλκιδική: Κυκλοφοριακό κομφούζιο - Εντοπίστηκε ύποπτος μηχανισμός

16:58 4/7/2020

Νικήτη

Θεσσαλονίκη: Εξιχνιάσθηκαν περιπτώσεις κλοπής σε βάρος πολιτών

Θεσσαλονίκη: Εξιχνιάσθηκαν περιπτώσεις κλοπής σε βάρος πολιτών

16:35 4/7/2020

Ταυτοποιήθηκε 28χρονος

Κορτιζόλη: Πότε προκαλεί πρόωρη γήρανση

Κορτιζόλη: Πότε προκαλεί πρόωρη γήρανση

16:30 4/7/2020

μια ορμόνη

Κλασικά Έπιπλα