Η προαναγγελία του υφυπουργού έγινε εξ αφορμής επίκαιρης ερώτησης του βουλευτή του Ποταμιού Σπύρου Λυκούδη
Σκληρότερο πλαίσιο για την ασφάλιση αυτοκινήτων και ταξί προανήγγειλε ο υφυπ. Μεταφορών Νίκος Μαυραγάνης που περιλαμβανει αυστηρότερους ελέγχους και πρόστιμα μέχρι μπλόκου της άδειας ασφάλισης αν το όχημα δεν έχει περάσει ΚΤΕΟ
Η προαναγγελία του υφυπουργού έγινε εξ αφορμής επίκαιρης ερώτησης του βουλευτή του Ποταμιού Σπύρου Λυκούδη, που τόνισε την ανάγκη να παρθούν μέτρα για την αντικατάσταση των παλαιών ταξί, καθώς, όπως είπε, είναι ο βασικός παράγοντας της περιβαλλοντικής ρύπανσης στην Αθήνα.
Όπως επεσήμανε ο κ. Λυκούδης, ενώ στην Ευρωπαϊκή Ένωση ο μέσος όρος ηλικίας της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων μέχρι 1950 κυβικά, είναι τα 10 χρόνια, στην Ελλάδα είναιτα 15 χρόνιακαι για τα μεγαλύτερα τα 17 χρόνια.
«Μέσα στο ασφυκτικό οικονομικό πλαίσιο που έχουμε, πρέπει να δούμε και το περιβαλλοντικό πρόβλημα αλλά και την επιβίωση των ταξί και να εξετάσουμε αν μπορούμε να βάλουμε κανόνες ασφαλείαςτουλάχιστο μέχρι το 2020που ισχύει η αναστολή της υποχρέωσης για απόσυρση. Ιδέα μας είναι να αυστηροποιήσουμε τους ελέγχους στα ΚΤΕΟ όπως και να απαγορευθεί και να μην μπορεί να ασφαλιστεί ένα αυτοκίνητο, αν δεν περάσει πρώτα από αυτό. Πρέπει μέχρι το 2020 να είμαστε ανεκτικοί, αλλά ταυτόχρονα και αυστηροί για τα κλιμάκια των ΚΤΕΟ», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μαυραγάνης, σύμφωνα με το fpress.
«Προφανώς και συμπάσχουμε λόγω της οικονομικής κρίσης με τα ταξί αλλά πρέπει να πάρουμε πρωτοβουλία και να ρυθμίσουμε και το θέμα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης», σημείωσε ο κ. Λυκούδης.