Δεν πρόκειται να κάνουμε καμία ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ

8/10/2018 14:16    υφυπουργός Υποδομών
«Προφανώς και δεν πρόκειται να κάνουμε καμία ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ, εμείς ήμασταν που τον κρατικοποιήσαμε» δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Μαυραγάνης, στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο FM 104,9» σχετικά με τις αντιδράσεις των εργαζομένων του Οργανισμού σε διάταξη που προβλέπει τη δυνατότητα εκχώρησης μέρους του συγκοινωνιακού έργου στο ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.

«Λέμε ότι το εξωαστικό συγκοινωνιακό έργο καλό θα ήταν να το κάνει το ΚΤΕΛ, όπως εν πολλοίς το έκανε. Αν δεν δέχεται το ΚΤΕΛ -που θα δεχθεί- να υπεισέλθουν άλλα ΚΤΕΛ ή οι δήμοι που θα θέλουν να κάνουν το μεταφορικό έργο» εξήγησε ο κ.Μαυραγάνης και για τις απεργίες των εργαζομένων σχολίασε: «Δεν υπήρχε καν ούτε υποψία μίας διαφοράς. Αυτό γεννήθηκε ως μία ιδέα σε κάποιους από τους εργαζομένους, οι οποίοι διατηρούν κάποια συνδικαλιστικά οφίκια ακόμα, έχοντας την άποψη ότι έτσι ενδεχομένως να πιέσουν την κυβέρνηση να μην προχωρήσει στην εκκαθάριση του αμαρτωλού ΟΑΣΘ. Όμως, ο αμαρτωλός ΟΑΣΘ θα εκκαθαριστεί, θα περάσει στον ΟΣΕΘ και την ΑΣΥΘ».

«Οι θέσεις των εργαζομένων», διαβεβαίωσε ο υφυπουργός, «είναι εξασφαλισμένες πλήρως, εμείς τις εξασφαλίσαμε τις θέσεις αυτές». «Προχωρά η διαδικασία εκκαθάρισης του ΟΑΣΘ, επειδή όμως προχωρά με κάποια βήματα, τα οποία έχουν ως εμπόδια μερικές δικαστικές κινήσεις που κάνουν οι παλιοί μέτοχοι, για να διασώσουν ό,τι μπορούν από τις δικές τους βλέψεις του παρελθόντος, γι' αυτόν τον λόγο προβλέψαμε στη διάταξη ότι μπορεί από τώρα ο ΟΑΣΘ να μεταβιβάζει προς την ΑΣΥΘ ορισμένα κομμάτια από το έργο, το οποίο κάνει ο ΟΑΣΘ. Θυμίζω ότι τόσο η ΑΣΥΘ που γεννιέται όσο και ο ΟΣΕΘ που επίσης γεννιέται είναι κρατικοί φορείς, δια νόμου. Άρα λοιπόν αυτό το οποίο θα γίνει εν τέλει με την ολοκλήρωση της εκκαθάρισης του ΟΑΣΘ, αρχίζει να γίνεται τώρα τμηματικά, δηλαδή να μεταφέρονται κομμάτια του ΟΑΣΘ προς την ΑΣΥΘ και τον ΟΣΕΘ, διά της τροπολογίας που ψηφίσαμε ήδη», διευκρίνισε.

«Λέμε όμως επίσης -και εκεί πιάστηκαν για να κάνουν τον μεγάλο αγώνα κάποιοι - ότι μπορούν πράγματι στον ΟΑΣΘ, στην ΑΣΥΘ στον ΟΣΕΘ, σε όλους τους κρατικούς φορείς που ιδρύσαμε να συνεργάζονται με τα ΚΤΕΛ για τις εξωαστικές περιοχές. Όλος ο νομός Θεσσαλονίκης , για να διαχειριστεί πλήρως το μεταφορικό του έργο θα πρέπει να μη γίνονται αλληλοεπικαλύψεις των δρομολογίων, δηλαδή να μην πηγαίνει το ίδιο λεωφορείο σε περιοχή που έχει πάει ήδη το προηγούμενο λεωφορείο και [...] λέμε ότι θα πρέπει οι εξωαστικές περιοχές, το εξωαστικό πεδίο να διαχειρίζεται με διαφορετικό τρόπο από το αστικό πεδίο και όλα αυτά να συντίθενται με επάλληλες γραμμές, δηλαδή το ένα με ανταπόκριση του άλλου λεωφορείου», πρόσθεσε.

Ερωτηθείς σχετικά με την εφαρμογή κοινού ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε ΟΑΣΑ και ΟΑΣΘ διευκρίνισε: «Είμαστε στη διαβούλευση και θέλουμε οπωσδήποτε να συνδέσουμε τις δύο μεγάλες πόλεις της Ελλάδας μεταξύ τους, για να μπορέσει ουσιαστικά να υπάρχει η ίδια διαχείριση του μεταφορικού έργου και εξυπηρέτηση των συνανθρώπων και από τη μία πόλη και από την άλλη χωρίς αλλαγή εισιτηρίου, γιατί το ηλεκτρονικό εισιτήριο είναι έτσι δομημένο, ώστε να είναι συμβατό με όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς».

Σχετικά με τη στελέχωση των οργανισμών αστικών συγκοινωνιών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη σημείωσε: «Και ο ΟΑΣΑ και ο ΟΑΣΘ -εν τω μέλλοντι ΑΣΥΘ και ΟΣΕΘ- έχουν κενές οργανικές θέσεις. Η αναμόρφωση του οργανογράμματος της ΑΣΥΘ και του ΟΣΕΘ θα μας δώσει και τις τελικές κενές θέσεις που έχουμε Θεσσαλονίκη. Στην Αθήνα τις γνωρίζουμε, έχουμε ξεκινήσει τη διαδικασία που χρειαζόμαστε για την έγκριση από το υπουργείο Ανασυγκρότησης των προσλήψεων».

*Τη συνέντευξη πήρε ο Κώστας Παπαδάκης



Επόμενο Προηγούμενο
 

Social Media - Thessaloniki
Νέα Ιταλία δίπλα μας: Ο λόγος της τρομερής αύξησης των κρουσμάτων κορωνοϊού στη Σερβία

Νέα Ιταλία δίπλα μας: Ο λόγος της τρομερής αύξησης των κρουσμάτων κορωνοϊού στη Σερβία

14:17 6/7/2020

Τι συνέβη τελικά με την Σερβία;

Νερά Καραϊβικής, δάσος Αμαζονίου: Το νησί που έχει 1 μόνο παραλία, αλλά είναι η πιο περιζήτητη στην Ελλάδα

Νερά Καραϊβικής, δάσος Αμαζονίου: Το νησί που έχει 1 μόνο παραλία, αλλά είναι η πιο περιζήτητη στην Ελλάδα

14:16 6/7/2020

Σε τέτοια νερά δεν έχεις κολυμπήσει

Μας… πιάσανε: Αυτό είναι το πραγματικό κορμί της Ευρυδίκης Βαλαβάνη (Pics)

Μας… πιάσανε: Αυτό είναι το πραγματικό κορμί της Ευρυδίκης Βαλαβάνη (Pics)

14:14 6/7/2020

Πώς είναι στο Insatgram και πώς πραγματικά

10/10 ούτε με θαύμα: Θα βρεις το όνομα 10 συντρόφων των πρωταγωνιστών που ελάχιστοι θυμούνται;

10/10 ούτε με θαύμα: Θα βρεις το όνομα 10 συντρόφων των πρωταγωνιστών που ελάχιστοι θυμούνται;

14:10 6/7/2020

πιστεύεις ότι μπορείς να τα καταφέρεις;

Θεσσαλονίκη: ΙΧ συγκρούστηκε με ασθενοφόρο

Θεσσαλονίκη: ΙΧ συγκρούστηκε με ασθενοφόρο

16:58 5/7/2020

το μεσημέρι

Ινδός πλήρωσε 3.500 ευρώ για μια χρυσή προστατευτική μάσκα

Ινδός πλήρωσε 3.500 ευρώ για μια χρυσή προστατευτική μάσκα

16:26 5/7/2020

χρειάστηκαν οκτώ ημέρες για να φτιαχτεί

Η Ελλάδα κλείνει τα σύνορα στη Σερβία

Η Ελλάδα κλείνει τα σύνορα στη Σερβία

16:21 5/7/2020

από πότε θα ισχύσει

Νέα πολιτική θύελλα πυροδοτεί η υπόθεση Καλογρίτσα

Νέα πολιτική θύελλα πυροδοτεί η υπόθεση Καλογρίτσα

16:16 5/7/2020

Νέες αναταράξεις

Προμαχώνας: Πάνω από 20.000 τουρίστες πέρασαν χθες - Πόσα τεστ έγιναν

Προμαχώνας: Πάνω από 20.000 τουρίστες πέρασαν χθες - Πόσα τεστ έγιναν

16:13 5/7/2020

από τις βαλκανικές χώρες

Σουμάχερ: «Πάσχει από μυική ατροφία και οστεοπόρωση»

Σουμάχερ: «Πάσχει από μυική ατροφία και οστεοπόρωση»

14:54 5/7/2020

οι τελευταίες πληροφορίες

Κλασικά Έπιπλα