Δεν πρόκειται να κάνουμε καμία ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ

8/10/2018 14:16    υφυπουργός Υποδομών
«Προφανώς και δεν πρόκειται να κάνουμε καμία ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ, εμείς ήμασταν που τον κρατικοποιήσαμε» δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Μαυραγάνης, στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο FM 104,9» σχετικά με τις αντιδράσεις των εργαζομένων του Οργανισμού σε διάταξη που προβλέπει τη δυνατότητα εκχώρησης μέρους του συγκοινωνιακού έργου στο ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.

«Λέμε ότι το εξωαστικό συγκοινωνιακό έργο καλό θα ήταν να το κάνει το ΚΤΕΛ, όπως εν πολλοίς το έκανε. Αν δεν δέχεται το ΚΤΕΛ -που θα δεχθεί- να υπεισέλθουν άλλα ΚΤΕΛ ή οι δήμοι που θα θέλουν να κάνουν το μεταφορικό έργο» εξήγησε ο κ.Μαυραγάνης και για τις απεργίες των εργαζομένων σχολίασε: «Δεν υπήρχε καν ούτε υποψία μίας διαφοράς. Αυτό γεννήθηκε ως μία ιδέα σε κάποιους από τους εργαζομένους, οι οποίοι διατηρούν κάποια συνδικαλιστικά οφίκια ακόμα, έχοντας την άποψη ότι έτσι ενδεχομένως να πιέσουν την κυβέρνηση να μην προχωρήσει στην εκκαθάριση του αμαρτωλού ΟΑΣΘ. Όμως, ο αμαρτωλός ΟΑΣΘ θα εκκαθαριστεί, θα περάσει στον ΟΣΕΘ και την ΑΣΥΘ».

«Οι θέσεις των εργαζομένων», διαβεβαίωσε ο υφυπουργός, «είναι εξασφαλισμένες πλήρως, εμείς τις εξασφαλίσαμε τις θέσεις αυτές». «Προχωρά η διαδικασία εκκαθάρισης του ΟΑΣΘ, επειδή όμως προχωρά με κάποια βήματα, τα οποία έχουν ως εμπόδια μερικές δικαστικές κινήσεις που κάνουν οι παλιοί μέτοχοι, για να διασώσουν ό,τι μπορούν από τις δικές τους βλέψεις του παρελθόντος, γι' αυτόν τον λόγο προβλέψαμε στη διάταξη ότι μπορεί από τώρα ο ΟΑΣΘ να μεταβιβάζει προς την ΑΣΥΘ ορισμένα κομμάτια από το έργο, το οποίο κάνει ο ΟΑΣΘ. Θυμίζω ότι τόσο η ΑΣΥΘ που γεννιέται όσο και ο ΟΣΕΘ που επίσης γεννιέται είναι κρατικοί φορείς, δια νόμου. Άρα λοιπόν αυτό το οποίο θα γίνει εν τέλει με την ολοκλήρωση της εκκαθάρισης του ΟΑΣΘ, αρχίζει να γίνεται τώρα τμηματικά, δηλαδή να μεταφέρονται κομμάτια του ΟΑΣΘ προς την ΑΣΥΘ και τον ΟΣΕΘ, διά της τροπολογίας που ψηφίσαμε ήδη», διευκρίνισε.

«Λέμε όμως επίσης -και εκεί πιάστηκαν για να κάνουν τον μεγάλο αγώνα κάποιοι - ότι μπορούν πράγματι στον ΟΑΣΘ, στην ΑΣΥΘ στον ΟΣΕΘ, σε όλους τους κρατικούς φορείς που ιδρύσαμε να συνεργάζονται με τα ΚΤΕΛ για τις εξωαστικές περιοχές. Όλος ο νομός Θεσσαλονίκης , για να διαχειριστεί πλήρως το μεταφορικό του έργο θα πρέπει να μη γίνονται αλληλοεπικαλύψεις των δρομολογίων, δηλαδή να μην πηγαίνει το ίδιο λεωφορείο σε περιοχή που έχει πάει ήδη το προηγούμενο λεωφορείο και [...] λέμε ότι θα πρέπει οι εξωαστικές περιοχές, το εξωαστικό πεδίο να διαχειρίζεται με διαφορετικό τρόπο από το αστικό πεδίο και όλα αυτά να συντίθενται με επάλληλες γραμμές, δηλαδή το ένα με ανταπόκριση του άλλου λεωφορείου», πρόσθεσε.

Ερωτηθείς σχετικά με την εφαρμογή κοινού ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε ΟΑΣΑ και ΟΑΣΘ διευκρίνισε: «Είμαστε στη διαβούλευση και θέλουμε οπωσδήποτε να συνδέσουμε τις δύο μεγάλες πόλεις της Ελλάδας μεταξύ τους, για να μπορέσει ουσιαστικά να υπάρχει η ίδια διαχείριση του μεταφορικού έργου και εξυπηρέτηση των συνανθρώπων και από τη μία πόλη και από την άλλη χωρίς αλλαγή εισιτηρίου, γιατί το ηλεκτρονικό εισιτήριο είναι έτσι δομημένο, ώστε να είναι συμβατό με όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς».

Σχετικά με τη στελέχωση των οργανισμών αστικών συγκοινωνιών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη σημείωσε: «Και ο ΟΑΣΑ και ο ΟΑΣΘ -εν τω μέλλοντι ΑΣΥΘ και ΟΣΕΘ- έχουν κενές οργανικές θέσεις. Η αναμόρφωση του οργανογράμματος της ΑΣΥΘ και του ΟΣΕΘ θα μας δώσει και τις τελικές κενές θέσεις που έχουμε Θεσσαλονίκη. Στην Αθήνα τις γνωρίζουμε, έχουμε ξεκινήσει τη διαδικασία που χρειαζόμαστε για την έγκριση από το υπουργείο Ανασυγκρότησης των προσλήψεων».

*Τη συνέντευξη πήρε ο Κώστας Παπαδάκης



Επόμενο Προηγούμενο
 

Social Media - Thessaloniki
Γερμανικό «όχι» στον Ερντογάν - Ακυρώνεται η επένδυση της VW στην Τουρκία

Γερμανικό «όχι» στον Ερντογάν - Ακυρώνεται η επένδυση της VW στην Τουρκία

18:12 2/7/2020

επένδυση ύψους 1,3 δισε

Κορονοϊός: Αυστηριοποιούνται τα μέτρα σε κοινότητες της Ξάνθης

Κορονοϊός: Αυστηριοποιούνται τα μέτρα σε κοινότητες της Ξάνθης

18:08 2/7/2020

με εντολή Χαρδαλιά

Δείτε πόσα τεστ έγιναν σε τουρίστες - Πως έγιναν οι έλεγχοι

Δείτε πόσα τεστ έγιναν σε τουρίστες - Πως έγιναν οι έλεγχοι

14:20 2/7/2020

τα πρώτα στοιχεία

Θεσσαλονίκη: Φοιτητές μπαίνουν δυναμικά στην τεχνολογία της διαστημικής

Θεσσαλονίκη: Φοιτητές μπαίνουν δυναμικά στην τεχνολογία της διαστημικής

14:15 2/7/2020

Ομάδα ΒΕΑΜ

Διαβήτης και σεξουαλική δυσλειτουργία - Και για τα δύο φύλα

Διαβήτης και σεξουαλική δυσλειτουργία - Και για τα δύο φύλα

14:13 2/7/2020

Όλες οι θεραπευτικές επιλογές

Λίνα Κοεμτζή: Ραγδαίες εξελίξεις! Εντοπίστηκε και κατέθεσε ο σύντροφος της φοιτήτριας που σκοτώθηκε

Λίνα Κοεμτζή: Ραγδαίες εξελίξεις! Εντοπίστηκε και κατέθεσε ο σύντροφος της φοιτήτριας που σκοτώθηκε

14:10 2/7/2020

σκοτώθηκε πέφτοντας από τον 9ο όροφο

Περισσότερες πτήσεις από Πολωνία - Συνδέσεις με τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Καβάλας

Περισσότερες πτήσεις από Πολωνία - Συνδέσεις με τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Καβάλας

13:48 2/7/2020

LOT

Θεσσαλονίκη: 60 εκθέτες και καινοτομίες στη γερμανική συμμετοχή στην 85η ΔΕΘ

Θεσσαλονίκη: 60 εκθέτες και καινοτομίες στη γερμανική συμμετοχή στην 85η ΔΕΘ

13:42 2/7/2020

Αυστηρό υγειονομικό πρωτόκολλο

Αρπαγή 10χρονης στη Θεσσαλονίκη: Μήνυση κατέθεσε ο πρώην σύζυγος της 33χρονης

Αρπαγή 10χρονης στη Θεσσαλονίκη: Μήνυση κατέθεσε ο πρώην σύζυγος της 33χρονης

13:40 2/7/2020

video

Θεσσαλονίκη: Ο ένας πάνω στον άλλον στα λεωφορεία εν μέσω κορονοιού

Θεσσαλονίκη: Ο ένας πάνω στον άλλον στα λεωφορεία εν μέσω κορονοιού

13:29 2/7/2020

Απίστευτος συνωστισμός

Κλασικά Έπιπλα